پس از معرفی ۱۰ نرم افزار برتر تناسب اندام برای اندروید حال نوبت آن رسید که -به قول مان عمل و- توجه خودمان را به کاربران آیفون منعطف کنیم. آیفون ازجمله گوشی های هوشمند چندمنظوره ای است که کاربران بسیاری را دارا می‌باشد.

در این پست سعی می‌کنیم 10 برنامه برتر تناسب اندام برای آیفون، آیپد یا آیپاد را معرفی کنیم که می‌توانند به سلامتی شما کمک کنند، پس همچنان با ما همراه باشید!

runkeeper

1. RunKeeper

RunKeeper به یکی از بازی برنامه های GPS آیفون شباهت دارد. اما در واقع، این یک برنامه برتر تناسب اندام است که البته با GPS سرعت و مسافت پیموده شده توسط شما را پیگیری و ثبت می‌کند. برنامه خیلی ساده ای است و این دقیقا همان چیزی است که شما هنگام دویدن نیاز دارید. نقشه و سایر اطلاعات نیز به خوبی یکپارچه شده اند تا گزارش کاملی درباره چگونگی و نحوه دویدن‌تان به شما ارائه دهد.

Endomondo Sports Tracker

2. Endomondo Sports Tracker

ورزش افزار Endomondo یکی از مشهورترین برنامه های تناسب اندام آی‌فون است که می‌تواند عملکرد شما را در زمانی که در حال دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی و یا در هر ورزش دیگر پیگیری کند. GPS برنامه را قادر می‌سازد تا آهنگ رشد پیشرفت خود را در طول زمان ببینید. همچنین، شما قادر خواهید بود از طریق این برنامه به حساب فیس بوک خود متصل شده و زمان را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

MiMeals

3. MiMeals

MiMeals یک برنامه غذایی کامل است و به شما اجازه می‌دهد تا برای وعده های غذایی خود در طول هفته برنامه ریزی کنید. می‌توانید غذاهای مورد علاقه خود را در میان برنامه های غذایی کامل که این نرم افزار در اختیار شما قرار می‌دهد، جای دهید. همین‌طور می‌توانید غذاهای موجود در وعده غذایی تان در این برنامه را نگه داشته و به وعده غذایی دیگر منتقل کنید.

iTreadmill

4.  iTreadmill

اگر شما از طرفداران تمرین هایی که با تردمیل انجام می‌شوند هستید، iTreadmill یک نرم‌افزار بسیار مناسب برای آیفون شما خواهد بود. این برنامه می‌تواند پرونده کاملی از عملکرد و آمادگی جسمانی قلبی عروقی و وزن بدن شما را ایجاد و نگهداری کند. شما هر کجا که بروید و می‌توانید یک گزارش کامل از عملکرد تمرینی تان را همراه خود داشته باشید.

FitnessBuilder

5. FitnessBuilder

FitnessBuilder یکی از برترین برنامه های آیفون جهت آمادگی جسمانی شما خواهد بود. این اپلیکیشن شامل پایگاه داده گسترده ای از ورزش ها و تصاویر (758 تمرین و بیش از 5600 عکس و فیلم) است. همچنین، این برنامه ویژگی های آموزش صوتی و چند ویژگی دیگر را نیز دارا می‌باشد. این برنامه را به کسانی که اراده قوی برای موفقیت در رژیم غذایی دارند نیز توصیه می‌کنیم.

iMapMyRIDE

6. iMapMyRIDE

اگر شما یک دوچرخه سوار با اشتیاق باشید iMapMyRide شما را مشتاق‌تر می‌کند! سرعت متوسط و حداکثر، نقشه زنده مسیر، فاصله، کالری های سوزانده، ارتفاع، تغذیه و  امکان پیگیری دوستان خود در زمان حرکت را از طریق نقشه زنده و feed این برنامه نمایش داده می‌شود. درصورت خرید لوازم جانبی موردنیاز، برنامه می‌تواند وضعیت شما (ضربان قلب و قدرت) را نیز نشان دهد.

iFitness

7. iFitness

iFitness آیفون، مربی شخصی است که به شما کمک می کند تا اندامی متناسب و شالم داشته باشید. این برنامه دارای تعداد قابل توجه از تمرینات و همچنین ویژگی های محاسبه کننده BMI، استاد صوتی HD، طبقه بندی و اطلاعات دقیق عضلات و بسیاری امکانات دیگر چون امکان اتصال به iCloud، برای آپلود اطلاعات تان است تا بعدا بتوانید با نتایج جدید خود مقایسه کنید. یک برنامه عالی برای تناسب اندام و حفظ سلامت است.

Fitness Pro

8. Fitness Pro

یک مربی آیفون شخصی با بیش از 450 عکس از تمرینات تناسب اندام که بهترین راه برای شروع هر رژیم غذایی است. حتی اگر شما می خواهید با Fitness Pro تناسب اندام حرفه ایرا شروع کنید. این برنامه می‌تواند اطلاعات تشریحی بسیار مفیدی را در مورد گروه های عضلانی به شما آموزش دهد.

Lose It!

9. Lose It!

ایجاد یک برنامه روزانه برای مصرف کالری مناسب برای ورزش. شما می‌توانید به سرعت غذاهای جدید و تمرینات روتین خود را اضافه کنید و دستور العمل های سفارشی تغذیه ای خود را ایجاد کنید. Lose It! اپلیکیشن بسیار مفید برای شروع یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده می‌باشد.

Adidas miCoach

10. Adidas miCoach

Adidas miCoach دارای مجموعه ای از ویژگی هایی برای کمک به بدن شما برای رسیدن به وضعیت ایده آل است. شامل طیف کاملی از تمرین ها برای داخل و خارج از منزل است و می‌تواند تمرینات شما را پیگیری کند.

خوب لیست 10 تایی ما تمام شد! همه این اپلیکیشن ها زمانی مفید خواهند بود که عزم خود را جزم کرده باشید و آن نیز زمانی اتفاق می‌افتد که به ارزش واقعی سلامتی پی ببرید! همه نویسندگان ایران آتا آرزوی سلامتی برای شما داریم.