آشنایی با افزونه رایگان DownThemAll! مخصوص کاربران فایرفاکس.

یکی از مهمترین جنبه‌های کار با اینترنت، دریافت فایل‌های مورد نیاز از آن است. اگر از جمله کاربران مرورگر سنتی اینترنت اکسپلورر باشید، حتماً برنامه مجزایی را برای مدیریت دریافت فایل از اینترنت نصب کرده‌اید، برنامه‌هایی که گاه نصب و استفاده از آن، گاو نر می‌خواهد و مرد کهن!

اما افزونه رایگان DownThemAll مخصوص فایرفاکس، کار دریافت فایل را بسیار ساده کرده است. دیگر نیازی به برنامه‌های اضافی ندارید و با نصب این افزونه تمامی امکانات یک برنامه مدیریت دانلود را به رایگان خواهید داشت!

برای نصب جدیدترین نسخه این افزونه به نشانی ذیل مراجعه کنید، دکمه سبز رنگ Add to Firefox را بفشارید و چند لحظه‌ای تامل کنید تا افزونه نصب شود. حال مرورگر خود را دوباره راه‌اندازی نمایید. به همین سادگی کار نصب تمام شد و شما به جمع میلیون ها کاربری پیوسته‌اید که از این برنامه پنج ستاره‌ی رایگان استفاده می‌کنند!

این افزونه بهترین انتخاب برای دانلود چندین فایل از سایت‌هایی است که تنها دریافت یک فایل در آن واحد مجاز است. البته نمی‌توانید از آن در سایت‌های اشتراک گذاری فایل مانند رپیدشیر، مگا آپلود و غیره استفاده کنید، برای چنین کاری هنوز نیاز به حساب کاربری معتبر از این سایت‌ها است.

برخی دیگر از قابیت‌های DownThemAll! عبارتند از: افرایش سرعت دریافت تا 400 درصد، توقف و ادامه دریافت انواع فایل‌، دریافت فایل‌های دلخواه تنها با یک کلیک، هماهنگی کامل با مرورگر فایرفاکس، دریافت صفحات اینترنتی و تمام فایل‌های مرتبط با آن، قابلیت فیلتر فایل‌های دلخواه در قالب‌های گوناگون، امکانات پیشرفته نامگذاری مجدد فایل‌های تکراری، صف انتظار فایل‌ها و شروع خودکار دریافت فایل.

نشانی دریافت و نصب افزونه:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/downthemall