از این پس قادرید با گوشی‌ هوشمند خود با دوستان و آشنایان‌تان تماس تلفنی و پیامکی رایگان داشته باشید!

اگر شما هم دائماً با دوستان نزدیک خود مشغول پیامک بازی هستید؛ اگر لازم است که روزی چند بار با همکاران‌تان که در محل پروژه هستند تماس تلفنی بگیرید و یا دایی جان‌تان در آن سوی کره زمین زندگی می‌کند؛ چه راهی برای تماس تلفنی ارزان‌تر یا حتی مجانی سراغ دارید!؟

کافی است با استفاده از گوشی خود به اینترنت همراه (GPRS) یا اینترنت بی‌سیم (WIFI) وصل شده، نرم‌افزار viber را دریافت کرده و نصب نمایید، حالا در محیط برنامه کشور ایران را انتخاب و شماره تلفن همراه خود را به همراه 0 وارد کنید؛ مثلاً 09123456789. یک پیامک دریافت می‌کنید که حاوی کد فعال سازی چهار رقمی است؛ باید آن را در کادر برنامه وارد کرده و بدین سادگی تلفن شما در شبکه viber فعال شده است.

برای استفاده از این شبکه هیچ نیازی به ثبت نام، نام کاربری و کلمه عبور و مهم‌تر از آن پرداخت پول ندارید! درواقع شماره تلفن همراه شما (به همراه کد کشور) کد شناسایی شماست. حالا باید به دوستان‌تان هم توصیه کنید که این نرم‌افزار را نصب کرده و از طریق آن ارتباط برقرار نمایید. خوش به‌حال‌تان از این به بعد دیگر هیچ هزینه‌ای از بابت پیامک یا تماس تلفنی پرداخت نخواهید کرد!

نصب برنامه:

برای نصب بر روی گوشی‌های آندروید می‌توانید از برنامه بازار (مارکت فارسی) به بخش ارتباطات (communication) رفته و نرم‌افزار viber را نصب کنید. دانلود و نصب این برنامه کاملاً رایگان است.

یا اینکه مستقیماً از طریق مرورگر موبایل خود به نشانی www.viber.com بروید و برنامه را دریافت و نصب نمایید.

مزایا

ارتباط کاملاً رایگان (حتی بدون نمایش تبلیغات) با تمامی کاربران viber

معایب

نیاز به اتصال به شبکه اینترنت. راستی اگر از اینترنت همراه (GPRS) استفاده می‌کنید، هزینه آن را در نظر بگیرید! پیشنهاد می‌کنیم برای کاهش هزینه، در محیط کار یا منزل یک شبکه بیسیم راه‌اندازی کنید تا با حداقل هزینه با سرعتی بالا لذت استفاده از اینترنت بر بستر گوشی تلفن همراه را تجربه نمایید.