جنگ آغاز شد. ایالات متحده آمریکا و انگلستان، بدون هیچ قطعنامه، بدون هیچ دلیل منطقی، فقط به خاطر نفت عراق، جنگ علیه عراق را شروع کردند. همان عراقی که در جنگ نابرابرش با ایران همواره از آن حمایت کرده بودند. در جنگ عراق بسیاری از مردم کشته شدند. اما ایالات متحده آمریکا در مورد خون انسان‌ها نگران نبود، بلکه آنها نگران نفت بودند و هستند.

ایالات متحده آمریکا در مورد 30 کشور که جنگ عراق را تایید کردند صحبت می‌کند. بیشتر آن‌ها کشورهای بسیار کوچک مانند آلبانی، اریتره، اتیوپی، مقدونیه، جامائیکا، افغانستان (!)، توباگو، لیبریا، موزامبیک، پاناما (!) و … بودند که کشورهایی کوچک و فقیر هستند و یا کشورهای وابسته ای که با این موافقت بخشی از قرض‌هایشان به ایالات متحده پرداخت می‌شد. با وجود اینکه برخی از دولت‌ها جنگ را تایید کردند، اما چه بسیار هستند مردمانی از این کشورها که جنگ نمی‌خواستند. مانند مردم ترکیه، اسپانیا و حتی انگلیس.

دیگر همه مردم می‌دانند که ایالات متحده آمریکا بزرگترین راهزن در جهان است و می‌خواهند که ایالات متحده آمریکا این فعالیت های بی‌شرمانه را متوقف کند!

اما ما چگونه می‌توانیم در برابر امپریالیسم آمریکایی مقابله کنیم؟ آمریکا را تحریم کنید. کالاهای آمریکایی، فیلم های آمریکایی و هرآنچه از آمریکا می‌آید.در تظاهرات، راهپیمایی ها و نشست های ضدآمریکایی شرکت کنید. به جای فریاد، بهتر است دادخواهی کنید.

آمریکایی‌ها کودکان‌شان را دوست دارند ولی به دولتشان اجازه داده اند که کودکان بی‌گناه در ویتنام، افغانستان و عراق را به قتل برسانند. این یعنی آنها نمی‌دانند و یا اینکه نمی‌خواهند بدانند! بسیاری از آمریکایی ها حتی تاریخ و جغرافیا هم نمی‌دانند، بسیاری از آنها از وجود کشوری به نام گرجستان بی‌‌خبرند و فکر می‌کنند Georgia فقط نام یکی از ایالت های آمریکاست.

قرار است آنها بیشتر از آنی که به آدمیت ارزش دهند به مک‌دونالد و سری جدید از گوشی هوشمند اپل بها دهند، قرار است به جای شنیدن صدای گریه کودک عراقی، آهنگ‌هایی را گوش دهند که رسانه هایشان آنها را تبلیغ می‌کنند. چرا اگر بگویی کشور آمریکا را نمی‌شناسم، باید به تو بخندند ولی شناختن کشور ترکمنستان چندان مهم نیست؟

ایالات متحده، USA، آمریکا یا هر اسم دیگری که داشته باشد، هدفش یکی است؛ تسلط به همه جا و همه آدم ها. گاهی از پولش برای از بین بردن کسانی که در برابرش ایستاده اند استفاده می‌کند. (همه افراد و دولت ها با سیاست ضد انسانی آمریکا موافق نیستند و آگاهانی هم هستند) گاهی نیز با استفاده از ارتش یا CIA این افراد را از میان برمی‌دارد. گاهی عملیات کشتارهایش را پنهان می‌کند و گاهی نیز در رسانه هایش سعی می‌کند تا نشان دهد که در کشتارها از طرف ضعیف حمایت می‌کند و سعی در نجات انسان ها دارد!

کودتا ها را سازماندهی می‌کند، ملت های آزاده را تحریم می‌کند، شهرها را بمباران می‌کند و از هواپیماهای بدون سرنشین -که در آمریکا حق پرواز ندارند- برای کشتار مردم بی‌دفاع استفاده می‌کند و مردم بی‌دفاعی که مورد حمله قرار گرفته اند تنها می‌توانند گریه کنند و تمام آمریکایی ها را نفرین و نعلت کنند.

قدرت خود را در تلویزیون نشان می‌دهند و می‌گویند: ما قدرتمند و دیوانه هستیم، باید همیشه با ما موافق باشید یا … ما از بمب هایمان بر علیه شما استفاده خواهیم کرد.

هند، مکزیک، کانادا، شیلی، کوبا، فیلیپین، لبنان، لیبی، عراق، ایران، افغانستان، پاناما، یوگسلاوی، کره، لائوس، ویتنام … کشور بعدی که باید قدرت امپراتوری بزرگ را بچشد کدام ملت است؟ اگر آمریکایی ها نمی‌توانند خود را متوقف کنند باید کس دیگری آنها را متوقف کند.

آنها سال‌هاست که کشتار انسان های آزاده را شروع کرده اند. کشتار مسلمانان مرو در فیلیپین، هولوکاست و بمباران درسدن و …