اگر یک قرار ملاقات مهم کاری داشته باشید و یا برای صرف شام با رئیس خود دعوت شده باشید، احتمالا برایتان مهم خواهد بود که ساعتی شیک و جذابی به مچ دست‌تان ببندید. حتی اگر برای گردش آخر هفته قصد دارید به پارک نزدیک محل زندگی‌تان بروید، باز هم نمی‌توانید پیشنهاد یک ساعت مچی متفاوت را رد کنید. کمی حس خودنمایی به نظرم خیلی بد نباشد، مخصوصا اینکه می‌تواند برای موقعیت شغلی‌تان نیز مفید باشد. اما این وسط مشکلی هست: قیمت‌های نجومی ساعت‌های مچی شیک!

در ادامه به معرفی ساعت‌های مچی جذابی می‌پردازیم که آنها را می‌توانید، حداکثر با 50 هزار تومان داشته باشید.

 ساعت اسپرت طرح رولکس مارک Walarساعت مچی رولکس والار

ویژگی این ساعت رنگ زیبای آن و نیز نگین‌های درخشان حک شده در اطراف ساعت می‌باشد که این مساله شرایط ست شدن با هر لباسی را فراهم می‌کند. تنها با 39000 تومان صاحب این ساعت مدرن شوید.

ساعت مچی سامورایی

ساعت مچی سامورائی، یک ساعت شیک و مدرن است که در حالت عادی همانند یک دستبند تمام استيل فوق العاده زيبا است و زمانی که بخواهید، ساعت روی آن نمایش داده می‌شود. این ساعت متفاوت را می‌توانید تنها با قیمت 14900 تومان خریداری کنید.

 ساعت Gucci طرح Loveساعت مچی لاو گوچی

این ساعت دارای بند چرم قرمز می‌باشد که مانند یک دستبند به صورت دورپیچ روی دست خودنمایی می‌کند و آویز قلب انتهایی آن زیبایی ساعت Love را دو چندان می‌کند. این ساعت در 2 رنگ صفحه مشکی و صفحه سفید در بازار موجود است که می‌توانید آن را به قیمت 29000 تومان خریداری کنید.

ساعت مچی لارنس سی‌کی

این ساعت شکل و طراحی متفاوتی دارد. بند طلایی نگین‌دار، قاب طلایی و صفحه جذاب و شیک. بند این ساعت مچی از چرم مزین به نگین‌های الماسی درخشان ساخته شده است. صفحه زيبای ساعت CK طرح لارنس در دو مدل طلایی و مشکی عرضه شده است، که به قیمت 29800 تومان به فروش می‌رسد.

 ساعت فیروزه ای CK طرح آنجلاساعت مچی فیروزه‌ای سی‌کی

این ساعت دارای طراحی بی‌نظیر و خلاقانه است. در این ساعت مچی از سنگ‌های فیروزه تبتی استفاده شده است که مانند یک دستبند بر روی دست خودنمایی می‌کند و آویز برنج انتهایی آن زیبایی ساعت را دو چندان می‌کند. قیمت باورنکردنی این ساعت 34000 تومان است.

ساعت مچی سواچ ربل

ساعت ربل یکی از ساعت‌های اسپورت پرفروش سواچ بوده است. ویژگی Swatch Rebel Collection در تنوع رنگ هست که شرایط ست شدن با هر چیزی را فراهم می‌کند. این ساعت شیک و در عین حال ساده را می‌توانید تنها با پرداخت 17900 تومان بخرید.

 ساعت تاچ اسکرین آکواساعت مچی تاچ اسکرین آکوا

ساعت AQUA بر خلاف سایر ساعت‌های موجود، نه یک ساعت عقربه ای است و نه یک ساعت کامپیوتری! این ساعت تاچ اسکرین (صفحه لمسی) با ظاهری متفاوت و مدرن است. صفحه این ساعت در حالت عادی خاموش بوده و زمانی که شما صفحه آن را لمس کنید چراغ های های ساعت با یک رقص نور روشن شده و ساعت نمایش داده میشود. از دیگر خصوصیات این ساعت ضد آب بودن آن می‌باشد. از نکات جالب ساعت آکوا این است که هیچ دکمه ای ندارد و حتی تنظیم ساعت هم با لمس صفحه آن انجام می شود! همچنین بند این ساعت چرم است. قیمت این ساعت 45000 تومان است.

ساعت مچی دو زمانه Quamer

ساعت دو زمانه Quamer یک ساعت شیک و مدرن است که به هم یک ساعت دیجیتالی می‌باشد و هم یک ساعت عقربه‌ای! به صورتی که صفحه نمایش آن همیشه به صورت دیجیتالی نمایش داده می شود اما زمانی که شما دکمه ساعت را فشار دهید صفحه نمایش آن تغییر کرده و به شکل یک ساعت عقربه‌ای اسپرت تغییر شکل می‌دهد. قیمت این ساعت 18 هزار تومان می‌باشد.

 ساعت ضد آب Casio EF-524ساعت مچی Casio Sport EF-524

این ساعت دارای صفحه ضدخش بوده و ضد آب است. تحت لیسانس کاسیوی ژاپن تولید شده است. این ساعت را می‌توانید با پرداخت 49000 تومان خریداری کنید.

ساعت مچی بدون عقربه گوچی

این ساعت با ظاهری متفاوت به صورت تمام صفحه گردان است و شماره ساعت و دقیقه آن به گردش در می‌آید. قیمت این ساعت شیک تنها 14000 تومان است.