حلقه ازدواج

ازدواج اتفاقی است که دو قلب را تا ابدیت به هم متصل می‌سازد و دو روح و جسم در تمام طول زندگی باهم خواهند ماند و نشانه این حلقه همبستگی همان حلقه‌های ازدواج است که عروس و داماد به هم هدیه می‌دهند.

حلقه‌های ازدواج باید حلقه‌های مخصوص و غیر معمول باشند. این حلقه ها باید نشان دهنده شخصیت و شیوه زندگی هر کدام از زوجین باشد. به طور سنتی حلقه‌های زوجین شبیه هم هستند. در حال حاضر طرح‌ها و مدل‌های مختلف متنوعی از حلقه‌های ازدواج از جنس فلزات و سنگ‌های گران‌قیمت برای همه نوع سلیقه‌ای ساخته می‌شود و این روزها بازار مد حلقه‌های ازدواج بسیار داغ است. حالا چشم اندازی داریم به مدل های محبوب از حلقه های ازدواج:

حلقه ازدواجحلقه های ازدواج مد امسال بسیار شبیه به مدل های سال قبل هستند:

  1. حلقه های الماس نشان (نگین‌دار): حلقه‌های الماس نشان (نگین دار) این نوع حلقه‌ها بسیار برای خانم‌ها جذاب هستند. الماس‌ها (نگین ها) دوست خانم‌ها هستند و البته الماس (نگین) برای همیشه یک مد ماندگار است. این حلقه‌ها می‌توانند از طلای زرد و سفید باشند.
  2. حلقه هایی از طلای سفید و الماس: حلقه‌هایی از طلای سفید همراه با الماس ترکیب الماس با طلای سفید ترکیبی کامل و همیشه ماندگار است. براساس بودجه‌تان روی این حلقه می‌تواند یک یا دو یا 3 الماس وجود داشته باشد.
  3. حلقه ای برای سرمایه گذاری: حلقه های طلا که مد سال 2012 هستند و هنوز هم از محبوبیت زیادی برخوردارند. خرید این حلقه‌ها یک سرمایه گذاری هم به حساب می آید. چرا که قیمت طلا همواره در حال رشد است. این حلقه ها معمولاً ترکیبی از 3 رنگ طلا هستند.
  4. حلقه های کاربید تنگستن: مد جدیدی از حلقه ها به وسیله تکنولوژی بالا و از کاربید تنگستن ساخته شده اند. این نوع حلقه‌ها بسیار مورد توجه قرار گرفتند زیرا قیمت حلقه‌های طلا و الماس نشان بسیار افزایش یافته اند. این حلقه‌ها به وسیله طرح‌های مشهور و برندهای معروف طراحی شده اند و برای زوج‌هایی که می‌خواهند پول خود را حفظ کنند و نیز علاقه به مد روز بودن دارند انتخاب مناسبی خواهد بود.
  5. حلقه های سلتیک: این نوع حلقه‌ها بیشتر مورد علاقه زوج‌های جوان هستند. این حلقه‌ها دست ساز و ترکیبی از هنر و کار هستند.
  6. حلقه های تیتانیوم: تیتانیوم یکی از فلزات سبکی است که پارسال بسیار مورد توجه طراحان زیورآلات قرار گرفت. علاوه بر آن حلقه های ازدواج تیتانیوم قیمت‌های مناسب و اقتصادی دارند. برای زوج‌هایی که نمی‌خواهند بودجه زیادی به حلقه‌های ازدواجشان اختصاص بدهند، تیتانیوم بهترین راه حل است.
  7. حلقه های ترکیبی: ترکیب تیتانیوم و نگین یکی از مدلهای محبوب است. تیتانیوم سفید همانند طلای سفید است و ترکیب آن با نگین می‌تواند به زیبایی ترکیب طلای سفید و نگین باشد.
  8. حلقه های سنگی: و در آخر حلقه هایی با سنگ‌های گران‌بها که به صورت هنرمندانه ای طراحی شده اند. بیشترین محبوبیت را در آینده خواهند داشت که باید به خاطر داشته باشید این نوع حلقه‌ها را از جواهر فروشی های معتبر تهیه کنید.

این نوشته برگرفته از مجله بانوان می‌باشد. برای خرید حلقه‌های شیک و ارزان‌قیمت می‌توانید از فروشگاه اینترنتی نگین‌شاپ دیدن کنید.