پاپ کرونپاپ کورن، ذرت بو داده، گل بلال یا به قول خودمان پادداخ، اسمش را هر چه دلتان می‌خواهد بگذارید. حتما شما هم مثل من از این نعمت خدادادی خیلی خوش‌تان می‌آید، مخصوصا اگر قرار باشد پاپ کورن را هنگام تماشای مسابقه فوتبال (مخصوصا مسابقه های هیجان انگیز تیم تراکتورسازی) یا وقتی به سینما می‌روید بخرید. اصلا وقتی اسم پاپ کورن می‌آید من یاد دو چیز مورد علاقه ام می‌افتم: یکی گروه موسیقی آذربایجانی کرن هست و دیگری همین سینما. اصلا من از کل سینما همین پشمک و پاپ کورنش را دوست دارم!

تحقیقات جدید نشان می‌دهد که این دو در تضاد هستند: پاپ کورن و تبلیغات سینمایی! در واقع پاپ کورن تبلیغات را بی اثر می‌سازد!

محققان در آلمان برای 96 علاقه مند بلیت رایگان سینما دادند. برای گروهی پاپ کورن دادند و برای گروه دیگری تنها یک حبه قند داده شد! قبل از تماشای فیلم، برای شرکت کنندگان تبلیغات محصولاتی ناآشنا نمایش داده شد.

یک هفته پس از این تجربه تماشای فیلم رایگان از شرکت کنندگان خواسته شد تا در مورد تبلیغ پخش شده در ابتدای فیلم اطلاعات خود را ارئه کنند و بلیت رایگان دیگری دریافت کنند! گروهی که حبه قند دریافت کرده بودند نسبت به گروهی که هنگام پخش تبلیغات پاپ کورن می‌خوردند، اطلاعات بیشتری در مورد تبلیغ مورد نظر داشتند و تمایل به خرید نیز در آنها بیشتر برانگیخته شده بود.

منبع. نظر شما در مورد پاپ کرون چیست؟ شخصا پیشنهادات سازنده ای در رابطه با نتایج این تحقیقات دارم ولی دوست دارم شما عزیزان نیز کمی بیاندیشید و خلاقیت به خرج بدید و در بخش دیدگاه‌های این پست بنویسید که مسئولان مربوطه با وجود تهدیدی به نام ذرت بو داده چه کاری می‌توانند برای تاثیرگذاری بیشتر انجام دهند؟