شرکت ال‌جی با تولید سری جی تحولی در فروش گوشیهایش ایجاد کرده است جدیدترین گوشی سری جی ال جیLG G3 است که بسیار هم پرفروش بوده است هم اکنون بهترین گوشی های موبایل ال جی همین گوشی‌های سری G هستند.

با توجه به اینکه معرفی و بررسی فنی گوشی LG G4 توسط شرکت ال جی نزدیک است و شایعات زیادی درباره سخت افزار LG G4 تا کنون منتشر شده است، در این پست با جزئیات به این موضوع خواهیم پرداخت. مشخصات فنی که از این گوشی توسط برنامه GFXBench گرفته شده است و به تازگی منتشر شده است اطلاعاتی درباره مشخصات LG G4 به ما داده است. در ادامه این پست به مشخصات LG G4 در برنامه GFXBench می‌پردازیم.

الجی g4

همانطور که در عکس گرفته شده از برنامه GFXBench مشاهده میکنید گوشی LG G4 دارای صفحه نمایشی ۵٫۵ اینچی خواهد بود و همچنین رزولوشن قرار داده شده در این گوشی به صورت ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل خواهد بود و گوشی ال جی جی۴ دارای پردازنده قدرتمند ۶ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۰۸ با فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز می‌باشد و پردازنده گرافیکی این گوشی Adreno 418 است و همچنین در این گوشی رم ۳ گیگابایتی و دارای حافظه ۳۲ گیگابایت به کار رفته است. همچنین گوشی ال جی جی۴ دارای دو دوربین ۷ مگاپیکسلی و ۱۵ مگاپیکسلی می‌باشد. البته علت استفاده ال جی جی۴ از دوربین ۷ مگاپیکسلی معلوم نیست زیرا دوربین ها معمولا به صورت ۲ و ۵ و همچنین ۸ افزایش پیدا می‌کنند. البته به علت وجود رم ۲.۸ گیگابایتی در بنچمارک نشان داده شده احتمال افزایش دوربین گوشی LG G4 به ۸ مگاپیکسل نیز وجود دارد.

LG در در مدل G4 به این دلیل از پردازنده ۸ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۸۱۰ استفاده نکرده است که نگران داغ کردن پشت گوشی بوده است و از یک پردازنده ۶ هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۸ که این پردازنده از ۴ هسته‌ی Cortex A53 و همچنین از ۲ هسته‌ی Cortex A57 با معماری ۶۴بیتی ساخته شده است.

lg G4

سیستم عامل مورد استفاده در LG G4 اندروید ۵٫۱ می‌باشد. در ادامه گفته شده است که گوشی LG G4 پرچمدار اصلی گوشی های ال‌جی نخواهد بود و قرار است یک پرچمدار برای این شرکت معرفی بردد و همچنین در ادامه گفته شده است همزمان با معرفی گوشی LG G4 رابط کاربری جدید ال جی نیز معرفی خواهد شد.