نیروی زندگیانرژی عمیقی در بدن شما جاری است. این انرژی است که ضربان قلب، خلاقیت، افکار و احساسات ما را کنترل می‌کند. این همان چیزی است که به ما اجازه می‌دهد تا نفس بکشیم، اکتشاف کنیم و اهداف زندگی‌مان را تعیین کنیم.

هنگامی که نیروی زندگی بالا است، ما در حال جنب و جوش، سالم و متمرکز هستیم! همچنین، هنگامی که نیروی زندگی کم است، ما احساس می‌کنیم کسل ، بیمار و ناراحت هستیم.

راستی ممکن است چیزی وجود داشته باشد که نیروی زندگی را مسدود کند و در نهایت باعث بیماری، افسردگی و استرس ما شود!

در اینجا چهار روش برای افزایش نیروی زندگی پیشنهاد می‌کنیم تا از نظر جسمی و ذهنی سالم باشید.

تمرکز حواس

تمرکز حواس، انرژی آگاهی است. هنگامی که ما آگاه باشیم، به وضوح می‌توانید نیروی زندگی و احساس خود را درک کرده و از مثبت یا منفی بودن آن مطلع شویم. تمرکز حواس نیروی دیدن و احساس کردن احساسات را در موضوعات مهم زندگی به ما می‌دهد.

تشکر

قدرشناسی بیان تشکر است. بسیاری در زندگی شما هستند که چیزهای مادی و معنوی بسیاری را به شما بخشیده اند. با تشکر از آنان به طور خودکار نوعی انرژی دریافت خواهید کرد که از عشق و رضایت منشا می‌گیرد. احساسی چون احساس راحتی. قدرشناسی به شما این اجازه را می‌دهد همه خوبی ها و نکات مثبت اطراف خود را ببینید. راستی چه کسی بیش از همه به ما بخشیده است؟ الحمدلله!

کیفیت تغذیه

آنچه می‌خوریم در نهایت بدنی را که با آن زندگی می‌کنیم را می‌سازد. با افزایش غذاهای با انرژی بالا مانند میوه و سبزیجات تازه نیروی زندگی تان افزایش می‌یابد.

ورزش

ورزش بخش مهمی از هر شیوه زندگی سالم است. با این حال، برخی ورزش ها به افزایش نیروی زندگی شما کمک می‌کنند. تمرینات آهسته در حال حرکت مثل یوگا و تای‌چی در واقع انرژی در بدن را زیاد می‌کنند.

آگاهی از نیروی زندگی‌تان اولین گام برای افزایش آن است. یک لحظه به درک و احساس تان از زندگی بیاندیشید. آیا شما پر انرژی و با نشاط هستید؟ اگر نه، پس امیدواریم از آنچه در این پست خواندید استفاده کنید!