سلام! اگر شما هم به فکر خرید کیف پول Aluma هستید، باید بگویم که خوب جایی آمده‌اید! چرا که اینجا شما واقعیت را در مورد این محصول پیدا می‌کنید. مزایا، معایب، بررسی و نظرات کسانی که قبلا این کیف (آلوما والت) را خریداری کرده‌اند را می‌توانید اینجا بخوانید. همچنین پیشنهادی برای خرید ارزان‌تر این محصول برایتان دارم.

این کیف یکی از وسایل غیرضروری هست که به دلیل محبوبیتی که در اینترنت و شبکه‌های ماهواره ای داشت، توجه مرا جلب کرد. Aluma Wallet وسیله غیرضروری ولی مفیدی برای سرپرست خانه به نظر می‌رسد، اما آیا واقعا ارزش صرف پولی که به سخت به دست آورده‌ایم را دارد؟ بیایید جواب را پیدا کنیم.

آلوما والتکیف آلوما والت چیست؟

تولیدکنندگان آن ادعا می‌کنند: کیف پولی ساخته اند که تقریبا فناناپذیر است و از سرقت هویت حفاظت می‌کنند. این کیف از جنس آلومینیوم بوده و فوق‌العاده باریک و سبک است که می تواند در جیب یا کیف دستی همراه قرار بگیرد. به غیر از پول نقد و کارت‌های الکترونیک، شما همچنین می‌توانید عکس‌ها و حتی یک کلید یدکی نیز در آن قرار دهید. طراحی جمع و جور آن جایگزین بسیار خوبی برای کیف پول بزرگ و نامرتب است.

چه چیزی باعث می‌شود تا آلوما والت از کیف پول معمولی متفاوت باشد؟

در مقایسه با کیف پول ساخته شده از چرم یا سایر مواد مصنوعی، این محصول از جنس آلیاژ آلومینیومی قالب‌گیری شده و بسیار بادوام است. این از ویژگی‌های کلیدی کیف آلوما والت است که در ویژگی‌های دیگر این کیف پول دخیل است. در اینجا برخی از نکات مهم دیگر را می‌شماریم:

  • حفاظت در مقابل سرقت هویت. به غیر از محافظتدر برابری آسیب‌های ناشی از گرد و غبار و خراشیدگی، از کارت های شما در برابر سرقت هویت بی‌سیم نیز محافظت می‌شود. ظاهرا دستگاه‌های اسکن قادر به خواندن اطلاعات کارت‌های الکترونیک دارای تراشه‌های RFID نخواهد بود.
  • مقاوم در برابر له شدن. اگر اشتباها شما بر روی آن بنشینید و یا به طور تصادفی از جیب شما زمین بیافتد و ماشینی از روی آن رد شود، نیازی نیست چندان نگران آن باشید.
  • طراحی و ساخت مقاوم در برابر آب. با پوشش محکم و چفت آن، تمام چیزهای باارزش شما ظاهرا از افتادن تصادفی کیفشما در آب، جان سالم به در خواهند برد.
  • پول نقد و کارت‌های شما را منظم نگه می‌دارد. طراحی آکوردئون با هفت جیب داخلی به شما کمک می‌کند تا به اشیاء با ارزش خود دسترسی آسانی داشته باشید. کارت‌های خود را به آسانی درآورده و سپس در جای خود بگذارید.
  • مدرن و شیک. هم برای مردان و هم زنان مناسب است. رنگ‎های موجود آن آبی، قرمز، سیاه و نقره‌ای است.

کیف پول آلوما والت چه مزایا و معایبی دارد؟

مزایا

  • حجم کمی دارد و حمل آن آسان است.
  • بر خلاف کیف‌های پول سنتی ضدآب و ضدضربه است.
  • با توجه به ویژگی‌های آن، اشیاء با ارزش شما را امن و مطمئن نگه می‌دارد.

معایب

  • شما باید پول نقد متناسب با فضای محدود کیف را در داخل آن قرار دهید.
  • اگر شما مجبور به حمل کارت‌های متعدد باشید، جای کارت کافی در اختیار نخواهید داشت.

کیف آلوما والت اصل را از کجا خریداری کنیم؟

اصولا در خرید هر محصولی باید به مناسب بودن قیمت و کیفیت محصول دقت کرد. کیف پول آلوما والت در شبکه‌های ماهواره ای فارسی زبان به قیمت 30 هزار تومان به فروش می‌رسد که البته با توجه به هزینه تبلیغات تلویزیونی، قیمت بالایی نیست. شما می‌توانید کیف پول آلوما والت اصل را از فروشگاه اینترنتی ایران‌آتا تنها به قیمت 16 هزار تومان خریداری کنید. ابتدا محصول را دریافت کرده و سپس هزینه آن را به پستچی پرداخت کنید.

منتظر دریافت نظرات و تجارب خود در رابطه با محصول Aluma Wallet هستیم. آیا شما از خرید این کیف راضی هستید؟